En Trevlig Helg!

Hejhej, ja vad ska man säga om helgen då?

Fredag: Städning typ hela helgen. Sen vid 10 tiden så fick Johan ett fonecall, vi skulle och dra upp hans kompis som kört lite i diket. Sen så städade vi lite till sen gick vi och la oss.

Lördag: Jadu, vad gjorde vi då? Vi var på julmarknad och sen så såg vi på en massa filmer och livade upp julstämmningen. Sen så byggde jag en snögubbe.

Söndag: Vi var på julskyltning i Ludvika. Sen så var vi lite hemma hos han och såg på någon film på tv. Sen så åkte vi till Nyhammar och kikade på lite hus som lyste, sen åkte vi hem hit med mig. Så åkte Johan hem till sig.

Resultat: En underbar helg!

Nu ska jag skriva klart på mitt fantasy kapitell så jag kan lämna in det nån gång. Sen måste jag komma ihåg att göra klart den där nedrans bokrecensionen så jag får VG på den ;-) Hehe, sov gott folk!

 
Last Christmas- Ashley Tisdale och Hilary Duff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0