Hejhej.

God morgon, god middag god kväll.. Eller "God SEN Kväll" kanske man ska säga..
Imorgon är det den efterlängtade Julaftonen, idag hade vi en typ minijul hemma hos farmor och farfar. Jag, mamma, pappa, Johan, Johanna, Andreas, Sandra, Felicia, Theo, Nanne, Roger , Tessa, Mathilda, farmor och farfar så klart! :-) .. Vi åt först lite julmat här hemma (Eftersom att det bara blir jag, mamma, pappa johan mormor och morfar imorn vid 1) sen så åkte vi till farmor och farfar och fick julklappar och fika. Sen bar det av hemmåt och göra klart inför morgondagen! Slagit in julklappar för glatta livet! .. Papper som tagit slut, ettiketter som tagit slut, och band som tagit slut.. Hehe, fullt sjå här hemma!

Johan och Johanna var här en snabbis efter farmor & farfar, de fick deras gemensamma julklappar av oss för Johanna ska inte vara med imorgon, då när jag skulle springa upp och hämta paketen så snubblade jag på mina nya tofflor i trappen och ramlade framlänges, aj säger jag bara, det gjorde ont. Men nu kännsd det inte mer.

Tack Elin för att du stod ut med mig inatt ;-) .. Och tack för att du fixade mitt hår imorse!!


Jag önskar er alla en riktigt god jul! Så hörs vi senare efteråt!!

Kramar Maddeimage16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0