Snön?

Och så har snön smällt bort IGEN?! .. Hallå? Kom tillbaka liksom!?!
Och nu är det BARA 18 dagar kvar till Julafton!! Jippie! :-D Jag har hittat julklappar till Mathilda och till Felicia :-P Men inte till någon annan?! Så jobbigt!! Och Johan är väl sådär som killar alltid är, "Men jag vet inte, jag vill bara ha dig" Men det är ju inte svaret man vill ha! Suck, pöjkar..

Idag fyller farfar år! (Grattis) så jag ksa åka buss dit, så skulle mamma och pappa och Mathilda komma dit sen också! Men först ska jag och emma gå på stan tills kl 3.

Så folket som jag håller kärt, önska er något för guds skull!!!! 'Annars blir det inga julklappar!!

Och föresten så slutar vi extra tidigt idag, vi slutar kl 13.45 Och gissa när bussen gär hem? 13.45!!!!! Så jag får lov att vänta tills kl 15.10, sen är det byte på buss i Sunnansjö till Nyhammar, jobbigt värre, men vad gör man inte för att få äta tårta? :-D

Och Solvig spelar massa julmusik, så man får väll julstämmning till 100%.
Snart så är det dags att ta fram julgranen! Mysigt!

Jag måste prata med mamma om att vi måste till doktorn, det kan inte vara normalt att vara så här trött?! Jag sover ju hur mycket som helst, men ajg blir bara tröttare och tröttare, får ont i huvudet varje dag vid typ 3-4 tiden också som inte går över av Alvedon, hur troligt är det att det händer flera dagar i rad?! URSCH

Och så måste jag komma ihåg att påminna, att nästa gång någon i familjen ska till Borlänge fårde lämna in min telefon IGEN, nu så orkar jag inte med den snart nå mer! Nu hoppar musiken igång av sig själv och så hackar den, nu får det vara nog med den här telefonen! Nu säger vi hejdå till den, och ber om en ny eller pengarna tillbaka!! så det så :-p

Det blev ganska mycket text här idag, men sånt får man tåla!

Puss och kram // Madelene

Jag gjorde en skämt bild här om dagen:                   

Omgjord:                                                                          Orginalet:
image17image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0