DUMMA TELEFONER!! :@

Jag har kikat runt lite här på blogg.se och insett att alla har olika bakgrunder och en massa olika "teman" som beskriver dom, jag skulle också vilja kunna göra sånt! Photoshopa och ha mig. Men jaja, man kan ju inte få allt på ett silverfat heller!? Men om någon får en sån där snilleblixt lust att fixa något fint åt mig, skriv en pling så kan jag ju berätta hur jag vill ha det ! :-)

Nu sitter jag i skolan utan Emma, kan inte fatta varför hon ska vara sjuk nu för! Vi har ju redovisning nästa vecka och förra veckan var jag sjuk!! Jag har så tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Han igentligen turism men jag sitter här i datasalen och typ försöker hitta fakta, det är inte lätt ska jag säga dig, men jag har iaf hittat en telefon som jag ska be pappa köpa åt mig, min telefon har ballat ur totalt ny, hämtade den i fredags men allt är fortfarande trasigt. sen så hängde den sig, gick inte att stänga av elelr något, så då plockade jag ur batteriet, men då var displayen på än och jag kunde bläddra i menyen som om det var som man hade batteriet i. Sen slocknade den, sen tog det typ 15 minuter för det att starta igen, och då var den seg som f*n .. *suck* fast jag skulle vilja ha sony ericsson s500i, men typ halva klassen har köpt den på bara den här helgen(?!). Fast alla har köpt guld och jag vill ha svart, men endå. Inte så orginelt, jag hittade en sån w580i (nedanför)  på blocket för 3000:-, den var rosa och importerad, känner att den bara skriker mitt namn!! Det är ju synd att pappa inte fattar det bara, han säger bara att jag har nyss fått min mobil, men jag har lixom lämnat in den på lagning flera gånger. Men då säger han bara att det är bara att lämna in igen, men då är den ju mer på lagning än i handen hos mig, sen sa han att vi fick se hur jag fick den nu, och kolla bara! den har haft problem hela helgen, ska nog lämna in den igen i veckan *TRÅKIGT* men nödvändigt om pappa inte kan inse att jag verkligen behöver en HEL telefon, visst som sagt, man kan inte hitta en perfekt telefon.. Men jag tänker inte ha en telefon som inte funkar med batteriet i?! .. Nu är det telefonkrig mot pappa iaf! Så Tessa, om du har tråkigt så får du väldigt gärna komma hem och hjälpa mig *haha*

Men såhär ser iaf den nya dröm telefonen ut :*
image7

Jaja, men senare på eftermiddagen ska jag väll gå hem till Elin (snuttegullan ;-) ) och typ förhoppningsvis få något i magen sen så sak vi iaf spela wii!! nu har jag längtat så otroligt mycket efter att få spela det med hon, för jag tycker att vi är så bara otroligt bra på det där spelet. Men jag har ungefär ingen koncentration för min kära klasskompis Theresé och tjålar på som en gam, ge mig en kork så jag får tyst på hon ;-) .. Fast nu blev hon sur på mig, så jag får väl säga att hon är en ängel :-) . Emelinda sitter och är allmänt flummig (Ingen nyhet) det är hon ju jämt endå så! Dom sitter och skriver loggbok, det gjorde jag för ca 15 minuter sen då när vi slutade. Och så sms;ar jag med Emma!! (självklart, har man hon inte bredvid, så har man hon i fickan) URSCH ge mig mer snö!! Jag vill ha en VIIIIIT jul :-) det är vad jag önskar mig i julklapp. + en rosa plattång och en kattunge, men annars är det nog inget som är så dyrt som jag vill ha (a).. Men nu ska jag ta mig i kragen och hitta på någon bra och billig telefon som förhoppningsvis inte går sönder flera gånger om! Nu går jag Theresé och Emelinda på matte, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0