En Trevlig Helg!

Ja precis, i helgen har jag varit inne i stan hos min älskling! :-) Vi har haft en äkta mys helg, i fredags var vi ute å gnessa på stan och träffade Elin och en massa goa vänner, sen åkte vi hem och sov. Dagen efter så låg vi å drog oss ända tills kl halv 1 på dagen, Haha då kan man snacka om att det var trögt att gå upp! Sen på kvällen skjutsade vi runt på Johans lillebror.. Vid en 12 skulle Johan hämta hem honom och hans kompis Pontus, jag skulle ha åkt med, men jag sov när dom ringde och Johan fick inte liv i mig! Hehe, men sen imorse då vaknade vi vid 10. Gick upp och åt frukost, sen vid en 1 så lagade hans pappa potatis och köttbullar och brunsås till oss, sen så åkte vi till sunnansjö och hämtade Elin och lämnade hon i Gonäs för hon skulle dit. Sen åkte vi hem till Tessa och Roger en sväng, där fick jag mata Mathilda med flaska, och det gick jätte bra!! :-) Fast hon var riktigt blyg mot Johan, men det går väl över :-) .. Sen så skulle dom äta så då blev vi också hungriga så vi åkte hem, men mamma och pappa var i stan och spelade wii hos bror, så jag gjorde en "romantisk" middag för två, hamburgare och pommes (för Tessa och Roger frästade oss med det) Sen till efterrätt så serverade jag lite glass, det var mums!! Sen så skulle jag väll försöka mig på att lägga in ett "filmklipp" från youtube, men det gick ju mindre lyckat! Ska försöka igen, håll tummarna!!


 
Carmireli - Say You Will



Jippie då vet man hur man gör sånt nu också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0