Grattis Roger!

Ja precis, igår fyllde ju rogerT år :P .. hela 28 år !! Så jag och Elin, mamma och pappa åkte dit å grattade honom, jag och Elin fick uppgiften att se efter kakor och skit för Tessas och Rogers katter tyckte tydligen om kakorna, men jag och Elin hade fyllt upp mned att flumma runt. Elin kastade 2st sockerbitar i mitt glas, så stog det en kopp på bordet som var tom, så vi la en sockerbit i den bara för att jag skulle kunna dricka upp min saft, sen så kommer Roger in i rummet, tar koppen och ska precis hälla kaffe i den. Först fattar jag inte vad det är Elin sitter och öhmar och pekar på, sen kom jag på det och skrek nästan till roger att han inte fick dricka ur den, han frågade ju så klart varför. jag och Elin började väl skratta och försökte förklara, det gick inge bra. :-P

Men idag så har jag varit med mor till Borlänge och shoppat jackor, jag hittade en rosa/brun jacka, rosa mössa och svarta vantar medans mamma hittade en vit/turcos jacka! :-) Super fina kläder om jag får säga det själv! Och på kupolen hittade vi Julia och Hanna virrandes! Så dom fick lifta med oss hem till småbygden :-)..
JUST JA måste ju säga att jag har hittat mitt BUSSKORT!! Jag tänkte gå in på expeditionen och spärra det idag, men sen tänkte jag . neeej det kan jag inte, måste kolla vid bussen om jag tappat den på bussen innan. Sen å gick jag och kollade det innan bussen gick , jag såg mitt busskort där och jag sa till tanten att det var mitt, då frågade hon ju så klart om det var mitt namn och så å så klart var det ju det!! Helt underbart bra dag (bortsett från matte lektionen) :-)

                     bror och Roger!! :-)
image8

Kommentarer
Postat av: Milla

Kikar in en lite titt här =)
Hittade dej på Tessa´s sida =)

2007-11-15 @ 08:23:20
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0