Photoshop!

Idag har jag försökt mig på photoshop 5.0 i skolan, för typ andra gången i mitt liv, och jag tycker att jag gjorde ganska bra jobb :-) .. Gjorde om lite blider på Julia, som jag råkade ha i skolan ;-) .. 'Ja, vad ska man skriva nu då? Det är pankaka i skolan med vispgrädde iaf! :-) Gott Gott, men ska snart gå och ha svenska, ska skriva bokrecension sen gå å lämna tillbaka böcker, haha. ha det bra!

Föresten så kom jag på att nu på söndag så är det ett helt år sen David dog, det e sorgligt de. Ska dit med Emma och Elin på söndag och tända lite ljus och så. ha det lite mysigt sådär. Det är ju faktiskt inte så kul att en klasskompis dör och sånt, man saknar den ju och typ tänker på de få stunder man hade, fast vi gick i samma klass i typ 3 år. Det e tufft med ungfa som dör. Men man lever vidare :-) *Saknar dig David*

image13


Jag tittade runt lite på youtube, hittade en ganska interessant video :-P



Kommentarer
Postat av: KimJ

fin sten, Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-22 @ 12:03:39
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0