SNÖ!!!

Och tänk dig för nu har det snöat massor med centimeter här på våran skola, jag kastade nyss en snöboll på Emma, det är så HÄRLIGT med snö! Jag ska nog till Julia och ta massa mysiga snöbilder idag, hon jag och Max isf :-) .. annars tänker jag göra det hemma på gården med Kira, hon älskar ju snön! Jag med !! Ska äntligen få ta användning av mína nya rutiga pjäckbyxer, massa trevligt mycket mys!! ÄLSKAR SNÖN!! Ni kan verkligen inte förstå hur det värmer i hjärtat, jag hoppas snön håller sig till Jul, inte för att jag tror det, men hoppas iaf.

Stackars lilla Felicia har blivit sjuk, det kan inte vara roligt med ett barn under 1 år som är sjuk, måste vara mycket skrik och sånt. Och Mathilda har blivit så himmlans stor, hoppas hennes första ord blir Madde, Eller hur Tessa? :-P

Efter skolan
Jadu, Elin följde med mig hem efter skolan. Vi tittade lite på desperate housewives, det e massa bra!! Sen efter att vi kollat på det i TIMMAR så tog vi fram sparken och sparkade hem med Elin :-P

Igår var det 1 år sen David dog, så jag och Emma och Sandra var vid graven, det hade inte hunnit varit dit någon före oss, så vi gjorde väll lite snyggt där, tog bort tomma ljus och sånt. Det var ganska jobbigt å vara där , kändes så hårt att det gått ett helt år?! Förstår inte hur det kunde hända igentligen. Hoppas iaf att det finns en himmel och en gud som tar hand om honom!



Tog bilden igår, det är på väsman.


Davids grav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0