100%

Ja, han fick 100% precis efter att jag uppdaterade, och det kändes så fel att skriva det i det inlägget så jag skriver väl ett till om det! Han fick 100% PÅ SIN FAVVO LÅT SOM HAN HAR SPELAT OM OCH OM IGEN I TYP EN TIMME!! Inte ens jag får 100%, gud vad arg jag blev, ska knäcka ägg på den pojkens huvud! Blä på han, nu ska jag också sitta och görna mig duktig, på min favvo låt missade jag 1 knapp förra gången så nu ska jag fixa den!! Bajs prutt på Johan då!!Ursch jag tycker inte om när han är otålig och klarar av någonting för han blir sååå otroligt mallig då!! 
Föresten så har jag ju glömt att skriva att det varit sol och fint väder i hela tre dagar i sträck nu! Visst det har småregnat på eftermiddagen, men det får man ju tåla!! 
Köpte in mig själv ett par Rosa solbrills i veckan, så dem kommer bli väl använda nu på närmaste tiden!!
Måste bara påpeka .. Johan har blivit så van med sin favvo låt så nu klarar han inte av att spela någon annan, så han skyller på att han får "cp-ryck" i fingret, så han måste starta om för han inte klarar den, ska jag tro på det? Hrmm.. Nej då, jag är stolt över mitt lilla okokta ägg! :-)
Haft tråkigt och målat i Paint. Men nu ska jag leta efter fler intressanta BLOGGAR , vem vet, det kanske blir just DIN som jag nämner nästa gång! :-) .. 

FÖRESTEN VAD TYCER NI OM MIN NYA LAYOUT PÅ MIN BLOGG? :-) SJÄLV ÄR JAG RIKTIGT NÖJD!!

Puss och kram, käka banan. 

image24

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0