DEsperate Housewives - Onsdagseftermiddag

jag och Elin sitter här och kikar på DH, och det är otroligt roligt!! :-D .. Det avsnittet vi ser på är när Bree är och ser på när hennes son simmar, och George kommer och börjar hångla på hon! :-S
Och om exagt 18 minuter så börjar Grey's Anatomy! :-D .. JIPPIE JIPPIE JIPPIE!!! :-).. Det är otroligt trevligt! :-D .. Och guuh vilket underbart väder det är nu alltså! :-) .. Hel nöjd med väret och allt! :-D .. Och joooo Louise, det är visst sommarväder nu! :-) .. Föresten, vi ska bowla imorn på gympan! Det kommer bli kul och intressant, har aldrig bowlat! :-D .. Emma kommer få sig ett gott skratt! ;-) .. Igår kom Nala åxå! :-) .. Jag och mamma och Elin ska ut och gå med doggarna senare! :-) .. Troligen ;-) .. Åhh guuh vad jag blev sugen på kladdkaka! :-D .. Nej, jag får mätta mitt kladdkakesug genom att käka lite oboy-bollar! :-) .. Och så kan jag ju ringa min "karl" ;-) .. Ujuj, som sagt var, aldrig mer sova med Johan, han har ju körkort, så jag tänkte *han skjutsar* men han skulle ju till sin skola som ligger 2 mil åt det andra hållet, så 5 minuter innan bussen gick vaknade vi! :-D .. Det var lite stressigt! ;-) ..
Nej du, nu ska jag hitta på någonting tills Grey's börjar, för Elin bara tjålar i Tele med Bobba och Boman ? , jupp så är det! :-P ..


Puss och kram !

image64

Kommentarer
Postat av: Sannah

Man får väl öva lite :D Du sitter ju bara och ritar med musen, men lite känsla för det lär man nog ha :)

Hoppas du får en bra och solig dag :)

2008-04-24 @ 10:26:20
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0