fredags resumé!

fredag idag då! :-) .. Kan börja med hur min morgon var! ..
Satte mig på bussen vid konsum som vanligt, och började åka, sen efter typ 20 minuter på bussen så kikade jag ut, och vad ser jag? Jo, där från bussens 2a fönster på en vänstra sidan ser jag igenom att en unge torterar en katt!! Och jag blev så arg! Om jag inte hade setat på bussen hade jag seriöst slagit ner ungen! :-S .. Han tvånghöll kvar katten och höll den i dens ben och slängde runt med den som om det vore en rispåse! UNGJÄVEL!! Förlåt, men jag blir verkligen upprörd när jag ser sånt där! .. Jaja, iaf . Sen kom man till skolan, då skulle min teckenspråksgrupp och en annan vara i samma rum idag. Och i den andra gruppen, fanns det en tjej som hette Sofie, och hon var otroligt rolig!! Jag skrattade så jag fortfarande har ont i käkarna! :-) .. Det är såna människor och dess humör som förgyller dagen! :-) .. Sen så när man tog bussen hem, då blev man omkörd av BÅDE MAMMA MORFAR OCH MORBROR YNGVE!! .. Det är sånna dagar som gör en glad över att man inte heter Johansson som dom, vill inte bli lika taskig och bara köra förbi!! .. Jaja, jag sitter och väntar på att Johan ska komma! Tydligen så när han ringde igår när jag SOV så pratade han massa med mig, och han VET att jag säger ja till allting när jag är trött och typ i princip sover.. så jag hade tydligen lovat han massa, måste stänga av telefonen när jag sover härdanefter! ;-) .. Jaja, nu ske jag ta å hitta på någonting! :-) .. Kanske hamna framför sims och DH, jag vet inte ritkigt än! :-) ..
Uppdaterar säkert mer senare! :-)

Puss och kram

image64

Kommentarer
Postat av: Sannah

Asså, den som gör nåt dumt med djur har jag lust o plåga ihjäl!

2008-04-26 @ 23:08:30
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0