Hej IGEN

Hej igen!! Nu har jag åkt bil hem med Robban och Emelie och jag fick se deras lilla gulliga hundvalp!! :-D ..

   
 
Golden Retriver, Stella heter hon!


Såååå otroligt söt hund! :-) .. Det blev nog ingen Nala idag :-P .. Tror nog inte att hon kommer om jag ska vara ärlig :-O .. Sandra och Andreas kommer aldrig klara av att lämna bort hon, jag förstår dem! Skulle aldrig kunna lämna bort min Maja !! Helt otroligt vad jag blivit fäst vid hon, det är inte klokt!! Uff, kommer typ dö när hon dör, ska nog börja skriva ut lite fotos på majjsan och göra nått med dem :-) .. Knubbe sitter ju upp klistrad på mitt skrivbord såå, måste väll ha Maja någonstans åxå :-) .. Min kråk katt <3
När jag kom hem idag så jamade hon, och jag ropade tillbaka:
- Ja Maja, jag är hemma!
Och då pekade mammsen på stolen, och där satt Maja!! Nere i köket, i samma rum som kira!! Jag som trodde hon var uppe när hon jamade, men min lilla majsing var nere! :-) .. Jadu, djur är väll underbara?!

  
 


Nejdu, nu ska jag nog sätta mig och kika på Bert eller någon annan bra film! Ha det bra!

Puss och kram

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0