Jadu, vad ska man säga..

Sitter och väntar på att Sandra ska ringa tillbaka!! Ringde och frågade om de skulle hit, för då fick hon väldigt gärna ta med sig Desperate Housewives säsong 1 boxen till mig, den serien är ju så otroligt bra att jag bara måste se den om och om igen!! Men men får väll se om hon ringer tillbaka :-P ..
Hoppas iaf på att min kväll ser ut så här:

image65

1. fint väder
2. desperate huosewives
3. dillchips
4. mig själv!!

Kommer bli riktigt kul! ;-) ..
Nej du, försten så har jag inte startat pretty woman än! :-D orkar inte koppla om sladdar, är helt slö efter igår !! Det tog lite på krafterna, alla människor och allt tjål.. kakkelhönor hela bunten, men som sagt var .. Kul var det iaf!!

Nej nu ska jag göra nått nytta med min söndagskväll!!

Puss och kram

image64

Kommentarer
Postat av: Fia

Tävling på min blogg.. den slutar den 27 april.. Info står på bloggen.. var gärna med och tävla.. trevlig kväll :)

2008-04-20 @ 19:17:21
URL: http://bergden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0