Måndag!

Hejhej, sitter i skolan! (som vanligt) och har lunch för tillfället, men det var ingen god mat idag, och L försökte ge mig sin matdosa, NEJ TACK. Vad ska jag med din mat till? Käka den själv för jag skulle nog inte ätit fasten du gett mig dosan.. Ursch nej!!
Pappsen fyller väl år på Onsdag då :-) .. Mormor ville att jag skulle göra en marängswisch (stavning?) så jag lär väll te att göra en sån!! Försten så åkte jag till Jennifer förra veckan och lånade The Sims 2 av hon! Trevligt :-) .. Men måste ju lämna tillbaka det, så jag ska testa bränna av och kolla om det funkar !! HOPPAS HOPPAS <3

Föresten syster yster, nu när du lärt dig att göra blogg design, kan du lära mig på samma vända då ? :-D Snälla!! *hundögon*

Ursch ja, Johan råkade slå mig i svanskotan i helgen, sen dess har det blött jätte mkt!! Funderar på att be mamma att ringa dem, så det blir lite fortare, för jag vill inte gå runt och läcka blod hela tiden! xD ..
Men men, det kommer väl ta 2-3 år för dem att komma på att jag behöver operation.. BLÄÄ på Falu lasarett personalen!!

Jaja, ska kika runt lite på bloggarna nu och så..

VILA I FRID ENGLA "tur" att det äntligen är slut på eländet nu, att mamman slipper gå och oroa sig över vart hon är.. Att alla får frid i fallet.


Föresten kanske jag ska skriva om igår, vi kom hem jag och johan.. mamma och pappa åkte iväg så jag gjorde hamburgare till mig och johan, sen så åkte han hem och jag hoppade i duschen, precis då kom mamma och pappa hem så jag fick lov å gå ur duschen för pappa skulle på toa ^o) .. Sen åkte dem igen, så poppade jag popcorn *de blidde brända, sååå gott !! * och la mig i sängen och skulle kolla på Titanic, det blev Carri, nej det blev inte ens det .. för jag somnade xD .. Haha! Så hemma bredvid min säng står det en över full skål med popcorn och dricka :-P .. Jag är såååå lyckad! ;-) .. Ska iaf hem idag efter datan, (för jag har så ont i huvudet) sen så ska jag käka mina popcorn och titta på titanic :-) ..
Föresten, kram på Li. för att hon svimmade idag på nationella provet :-/ stackaren!! Hon mådde jätte dåligt och lärarna skämtade om det, jag blev arg!


Puss och kram

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0