muffins! - en tisdagseftermiddag!

Jag blev jätte sugen på att baka muffins strax efter att jag bloggade, inte sugen på muffins, bara sugen på att BAKA dem! :-) .. Jag frågade pappsen vad han ville ha för muffins, vanliga/choklad. Han sa vanliga, pappsen har nog tröttnat lite på chocklad här ett tag framöver! ;-) .. Så det blev väll till att göra vanliga muffins! Fast jag anväde ett chocklad-muffins recept, tog bara bort kakaon! *HOPPAS DET BLIR BRA ÄNDÅ!* annars är det bara till att laga nya muffins! :-) ..
Jag skryter inte om mycket, men mina muffins, hamburgare, tacopajjer och min kladdkaka är något jag verkligen kan skryta om!! :-D ..  Det blir otroligt goda, jag kanske inte kan laga vanlig mat, men bakelser/pajjer det är någonting jag är riktigt hajj på! :-D .. Men någonting jag verkligen inte har lyckats med nu (på flera år) är mackaroner och korv! (stavning?) Jag lyckas aldrig med mackaronerna! :-( .. Måste vara något stort fel på min matlagningshet, vem kan inte (förutom jag) göra mackaroner och korv liksom?! :-S ..

Jaja, nu ska jag dra fram något annat att pyssla med! :-) .. Vi ses för mer uppdatering kan jag tro! :-D

Puss och kram

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0