onsdag = städning

Hejhej! Idag så ska jag städa rummet! :-) .. Är ju ledig så mamma passade på å ge mig uppgifter! .. Men först så har jag fixat håret! :-) .. Och setat och lyssnat på VÄRLDENS mysigaste låt! ^^ .. (kommer video på den i detta inlägg!) .. Jag vet iaf att min syster kommer gilla det! ;-) ..
Ja på tal om dem, jag bad mammsen att fråga syrran om de kunde komma förbi en sväng innan de skulle till Sandra och David, och vad mammsen sa så skulle de göra de! :-) .. Har ju inte sett lilla troll-Mathilda på ett tag nu så! :-) .. Nej usch nej, lika bra att man börjar städa så man får det gjort någon gång! ..
Föresten så skulle mammsen titta på skor till mig nu när hon och pappa är i Falun/Borlänge! :-) ..

Ska bränna en STÄDMUSIK skiva nu! ;-) ..




One Republic - Stop And Stare

Stop and stare
I think I'm moving but I go nowhere
Yeah I know that everyone gets scared
But I've become what I can't be, oh
Stop and stare
You start to wonder why you're 'here' not there
And you'd give anything to get what's fair
But fair ain't what you really need
Oh, can u see what I see


Puss och kram!!

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0