Planer?

JA jag hade ju planer för helgen, men nu när jag väl kom hit till Johan så har han kanske feber stackarn :-/ .. Så det blir nog inget Tessa och Roger idag iaf, får se om jag stannar eller åker hem senare ikväll? Vet inte riktigt än.. Jaja, vad har hänt idag? Haft betygsprat på teckenspråket, hon tyckte att jag och therese var otroligt bra och att vi båda låg över gränsen till VG, vi skulle bara kämpa lite mer! :-) Det var ju kul att höra!
Johan ligger och kikar på Nickelodeon, och jag ska la gå egenom hans data och kolla om hanhar några kul bilder! :-) Lägger nog upp en och en annan bild ;-) ..

   


Bild 1: Gammal gos bild som johans swisch förstör :-P
bild 2: Varför mobbar alla hur jag står ? :-S Jag håller ju balansen så!
Bild 3: Så ser jag ut i glasögon :-P .. Lik mammsen sägs det?
Bild 4: Knäppis Johan!! Gammal bild!!

 
Första bilderna jag såg på Johan! :-)


Jaja, nu är det dags för högläsning på bloggen för Johan, han orkar aldrig läsa själv men endå ska han veta vad som står! xD .. Haha, jaja får se vad som händer idag, uppdaterar väll :-P .. Puss och kram!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0