Skolan

Så sitter man i skolan igen då, fick reda på lite grejjer som jag misasde igår, dels att vi har sovmorgon nästa torsdag eftersom vi har nationella prov vid 10 tiden!! Japp japp , så fick Johan lön igår, han fick typ 102kr timmen, sen på fredagen fick han 175kr timmen, det är fuskigt!! Jaja, ska iaf få skjuts hem idag av honom, tänkte gnessa förbi vid syster och hämta mina älskade skivor då också!! Klarar inte en dag till utan sims!!!!! Jadu, det är dags för en 50års fest snart! jag vill göra en tipspromenad, men pappa vill inte ha några lekar/dylikt eftersom tiden går så fort säger han. Så man får väll sitta där och glo på en massa fulla gammlingar och inte göra så mycket mer än det!!
När jag fått mitt studiebidrag så ska jag lägga ut 300:- på håret, sen så ska jag lägga undan 500:- till klädinköp och typ köpa småplock på stan för de restrerande 200:- , nu ska jag sluta käka smågott äckel saker!! Nån gång ibland går väll an, men inte mer än nån gång i bland!! :-D Visst är jag duktig? + att jag var ute och gick i förrgår ca 6-8 km och igår gick jag rutn byn! *klapp på axeln, madde* .. Hihi!!

Jaja, nu ska jag väll fortsätta att göra ingenting som vi i princip gör här i skolan! Puss hej

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0