Smycke?!

Ska jag kanske köpa detta smycke? :-) Jag tyckte det var fint, och så var det ju till ett bra pris också!!

image32

Kostar bara 99:- .. Jaja, vi får se hur jag gör!!
Funderar iaf på att dra till Blge någon dag och shoppa lite på Gina och sånna stället, sugen på att köpa nya kläder!! Men för att köpa saker måste man ha pengar, och det är jag lite kort på!! Men först ska jag fixa håret, sen får jag åka till Blge och rae shoppa för resten ;-) .. hittade ju min URSNYGGA scarf här om dagen, som jag tänkte lägga upp bild på!! Så urgullig! :-) .. Föresten, de kläderna jag planerat att köpa var på Gina Tricot, men nu hörde jag att deras kläder inte är så hållbara, så vi får se vart jag köper kläder :-/ .. Men någonting i klädväg ska jag komma hem med! + att jag ska beställa detta halsband! :-) .. Jag tycker verkligen att det är urgulligt!!!
Nyss varit ute och gått med Elin och Nelly! :-) Efter att Elin spelat Guitar Hero så klart xD .. Nelly är så sööt :-) .. Men inte lika söt som Maja (min mys katt! )



Nelly

Jag velade ha en sån hund förut :-) .. Men nu vet jag inte riktigt vad jag vill ha, har ju Maja än så länge så! :-)

Jag bad Elin och Emelie idag att de skulle kolla om de hade några kläder eller smink de sällan anväder som de skulle vilja skänka till mig :-) .. Hoppas de hittar någonting!! :-) Ska göra ett inlägg efter detta med mitt frantida sovrum, hoppas ni kommenterar hur ni tycker det ser ut! :-)

Puss och kram!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0