Söndag igen då

Ja nu var det söndag igen, helgen tog slut riktigt fort den här gången!! Igår när jag bloggat klart så satte jag mig sur och grinig och började spela på guitar hero, jag skulle klå Johan..Och det gjorde jag , fick 100% på BÅDE hans och min favvo låt, då blev han sur istället! Efter att vi kände att vi var klara så öppnade vi Chipsen och la oss i sängen och började kolla på Från Andra Sidan, världens sorgligaste thriller/skräck film!! Johan somnade och jag låg och grät till filmen, det var hemskt! Johan hade ordentlig tur inatt, Maja hade drygat sig hela natten till Lördag, men inatt så sov hon hela natten utan att störa! Min lilla söt katt!! Jaja, nu är iaf Mathilda här och hälsar på, Tessa och Roger är och kollar på telefoner, mamma och pappa är i köket.. Dags för lite krubb snart då för nu är jag riktigt hungrig!! Det blir fläskfilé och potatis croketter, med Bea sås!! *mumma* Johan åker hem tidigt idag *suck* så jag antar att jag får sätta mig och spela sims (som vanligt) för att fördriva tiden så att fredag kommer snabbt!! Då ska jag ligga kvar i stan med Johan, undra vad han ska hitta på till den helgen då? :-) Och helgen efter de så är det dags för pappsens 50års fest!!! Det ska jag göra inbjudningar till nu i veckan och skicka ut till allt folk som ska komma!! Trevligt Trevligt, vi räknade ut att det blir ca 35 pers som kommer så jag och mamma ska städa ute i gillestugan för vi får inte plats någon annanstans. Och nu tittar vi på något bil-program och Johan är arg för att en kille gick på skroten och hittade en bil del som inte var trasig på en fläck, typ ny producerad.. Alltså var den ditplanterad, stackars lilla uppjäcktade Johan! ;-) Men nu är det dags för käk!! Hörs!!

Puss och kram , trött som Kira, de e jag idag.

image26


image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0