TACK GUD FÖR ELGIGANTEN!!

Jag har haft trassel ända sen jag avinstallerade The Sims 2 från min data, med mina dowloads och allt.. Så fick jag veta att för att man skulle kunna ha downloads så måste man ha The Sims 2 Nattliv, och tacka gud för elgiganten!! För titta här vad madde ska köpa!! :-D


image78

Och jag tycker inte att något som vanligtvis kostat 700:- st är dyrt för 300:- .. Så gissa vem som ska och shoppa på Elgiganten? :-D .. (Fast med min vanliga tur så är det bara 300:- gällande internetpris, så jag ringde till Johan så han är på väg upp till Elgiganten och ska titta hur mycket det kostar i butiken! :-) .. ibland är det tur att ha kille som e så gooo som Johan är! :-D ) Men nu är ju kruxet det att om det blir för dyrt i butiken så måste jag beställa från nätet, och där måste man vara medlem, och hur ska jag göra då? Jag är inte över 18 år ju?! .. Jaja, det löser sig nog! :-) .. Får jag hoppas! :-O ..

Föresten, så såg jag en 3årig unge idag på stan, urgullig.. Han duskiterade med sin mamma :
Ungen: Mamma ,jag vill ta ut pengar! (pekar på bakautomaten)
Mamma: Men gubben, har du inte tillräckligt med pengar i din magväska?
Ungen: Jo, men jag vill ha pengar!
Mamma: Vad ska du göra med dem då?
Ungen: Inget, jag vill bara testa ta ut pengar!
Mamma: Men har du ett bankkort då?
Ungen: Nej , vad ska man med ett sånt till?

Dagens ungar är sååååå söta! :D:D..  Fast iofs så vet jag ju inte om det var hans mamma, men eftersom han sa "Mamma" så antar jag! xD .. Nej, nu ska jag vänta med spänning på resultatet av vad kostnaden i affären blev! :-D ..

Puss och kram

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0