Torsdag

Jag har fått reda på världens sorgligaste sak!! På valborg så mördar vi en massa igelkottar!! .. Tydligen, så bor det en massa igelkottar i våra majbrasor!! Det är verkligen helt otroligt, och imorse så hade jag debatt, och då blev jag arg där.. Sen fick man veta detta ?! Snacka dåligt humör jag har idag! Bråkas inte med mig idag kan jag bara säga! :-P ..


image77


Jaja, igår kväll dåå .. Jag och Elin tittade på det otroligt sorgliga Grey's avsnittet (vilket inte var så himmla sorgligt som jag trodde det skulle vara) sen så hoppade vi på cyklarna och åkte hem till Elin, och jag hem till mig igen! Det gjorde apont i arslet, för jag hade träningsvärk efter att jag åkte med sandra, så man kunde ju knappt sitta på cykeln, men som sagt var : "Man tar bort träningsvärk genom att träna" och idag har jag inte ont i röven! :-D .. Ska ut och cykla idag igen! :-) .. Varje dag tills jag slutar skolan, då ska jag och Elin ta oss ett varv runt väsman!! På riktigt! :-) .. Efter det så åker elin till sin far och sommarjobbar så då ser man inte hon på ett bra tag, och när hon väl kommer hem så har jag börjat jobbat.. Så det blir väl cyklingen fram till sommaren som blir vårat sommarkul! :-( .. Men så går det när man ska jobba!! Föresten så fick jag APU på Dollar Store, så ska väl fråga där om de behöver nå vikkare i sommar! :-) .. Men som sagt vad, med vilken handledare vi fick så kommer iaf inte jag få något extra jobb! Hon har redan favoritiserat Emma förra gången vi var där! :-( .. Men men, det är väl bara att gilla läget! :-) .. Får iaf jobb som solstråle och cashen trillar in från det! :-) ..

Dagens spel : Mahjong :-)
Dagens replik : I vilket land ligger Bulgarien? / Katta.
Dagens exersice: Bowling, och cykling!

Puss och kram

image64

Kommentarer
Postat av: Sannah

Dagens spel:D haha! mahjong brukade jag jämt spela när jag var hos min mormor förut:D

2008-04-24 @ 11:44:43
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0