And i can take it!!!

Dag nr 8 på GI-metoden, ont i magen efter tabletter (och ägg som mamma påstår) .. Men ändå så tycker jag att jag hållt mig otroligt mycket!! .. Visst, idag käkade vi makarooner, men det var ju inte mycket, iaf inte så att 8 dagar har gått åt skogen.. jag har iaf resultat i ögonsikt så jag är nöjd!!!..

Ska snart dra bort till Elin, hon ville låna min "American Dreamz" otroligt bra film, trodde inte det ju, men det var den.. Men först ska jag flytta min data, för det är nått fel på min nätverkskabel så ska kolla om det hjälper genom att flytta till en annan kabel? ..

Ja ni, igår fick jag världens bästa brev hem i brevådan!!! :D .. Jag får min lön på FREDAG!!!! :D .. Jag som trott att den skulle komma i slutet av Augusti eftersom chefen sa det, men nej fick brev om att jag skulle få den!! ^^ .. Dock för lite betalt, mamma skulle ringa dem och kolla ..

Idag har Hilding varit här och busat i princip hela tiden, förlåt mamma för att jag hållt på så mycket med hon.. men hon är ju för söt när hon skrattar!!! .. Fast hon har fått några minus idag.. Tex. när hon spottade mat & mjölk på mig xP.. Men det ä väll sånt man får tåla!!! ..

Nej nu ska jag konka och bära, ni kanske får lite pics från idag på Vilding om jag får det att fungera .. Dessutom, så får vi ju en ny design isf! :) ..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0