Hejsan Förkylning!!!

Är däppt i nätan som satan, och så har jag öroninflamation, det är nu man ska ringa till "moffa" och han kommer hit med en singo och lite läkerål, som förr i ti'n ^^ .. E as kalas trött också, tänkte fråga mammi om jag fick vara hemma imorn, typ städa osv osv .. Men kanske inte så bra att jag e borta från skolan FÖRSTA måndagen, eller ? .. Värt att tänkas på... Orkar inte gå där och vara surläpp iaf för att snoret dinglar från näshålorna som jag vet inte vad .........

Nej fundrar om jag ska upp och grejja lite på rummet, måste iaf tvätta lite klothes till imorn, Hej jag heter Madde & gör allt i sista sekunden! :) ..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0