Onsdag.

Japp, idag har jag städat och städat och städat. Men ÄNDÅ ar jag inte färdig än.. Har gått me disk, kläder.. Dammsugit, bytt gardiner, men ändå så är halva rummet kvar .. *suck* avskur detta med att ha ett bauta rum.. men men, får gno på ikväll.. kiikade på film samtidigt som jag städade, och det gick faktiskt bra, med tanke på att jag satt och sorterade bland alla filmer vid Tvn och bokhyllan...men det gick faktiskt otroligt bra!! :) ..
Fast nu längtar jag tills imorn då skolan börjar och jag får vara med Emma igen :)..
Även fast jag städat 50% av rummet så har jag inte hittat mitt skåplås, ändå så är det 50% kvar som = garderob och kläder, och jag är 99,9% säker på att låset INTE ligger där .. Men men, vem vet? ..
Gjorde mos & korv till mig och far idag. Moset blev visserligen för hårt och korven för stekt, men det är ju ändå FÖRSTA gången jag gör det, så jag var nöjd iaf! :).. Ska käka korv & mackaroner med mamma nu xP .. Pappa skulle få mackaroner och köttbullar, men jag ÄLSKAR falukorv så mig gör det inget att jag får det 2ggr om dagen :) ..

Nej nu ska jag kika lite på Extreme Home Makeover här, och vänta tills mamma ropar att det är mat, sen så ska jag göra slutspurten! :)..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0