DUMMA HUND/AR!!!!!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men när jag satt och åt frukost imorse så kikade jag bak, vet inte varför men mina ögon hamnade iaf på mitt pepparkakshus.. Och vad ser jag!! NÅGON AV HUNDARNA HAR SLICKAT BORT GLASYREN!!! .. Och jag e nästan 100% säker på att det är Nala eftersom det har ALLTID stått pepparkakshus där så Kira är ju van vid det.. Men duh vad arg jag blev!! Nu måste jag ju göra klart huset ändå!! .. (Ägg-glasyren tog slut och då var det bara sånna där oviktiga  ställen kvar så jag tänkte hoppa över dem!) men men.. Straff vet ni! ..

Varit vid sjukstugan nu, och det gjorde inte lika ont idag som i fredags, men ont gjorde det iaf!! Speciellt på en nerv, säkert nån som vaknat upp och insett att den blivit avhuggen.. Ajajaj..

Nej nu ska jag hitta på nått, kanske sätta mig och spela lite midtown madness 3...

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0