Hmm..

Jag har kommit in i en konstig situation, jag har inte ont ett skvatt!! (Bara ömmar lite) men ändå så blöder det igenom och håller på! .. Hur ska jag kunna gå någonstans om jag inte ens märker att det blöder igenom förens jag rest på mig från stolen/soffan/pallen/osv.. Så det blir nog ingen skola som jag hoppats på, dessutom så kommer jag inte orka springa ner på stan till bussen varje dag när jag knappt orkar gå upp och nerför trappen utan att få kramp i höfterna! ..HAHA..

Neh nu tror jag att jag ska gå och lägga mig och sova för kvällen, trycka igång någon medelmåtta film som går utmärkt att somna till! =) ..

PÅMINNELSE TILL MIG SJÄLV: Kom ihåg att påminna bror Johan om att fixa One Tree Hill imorn, för han kommer hit på Lördag.

20 dagar till julafton!!
21 dagar till familjejulafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0