Peppikaka!

bakat peppikaka med Johan i helgen, och då råkade jag göra en huvudlös gubbe med olika tjocka ben, men kan ju påpeka att den var supergod iaf! ..

Och nu är det BARA 3 dagar kvar till jul! .. Det e sjukt vad fort tiden går! =) .. Och på nästa torsdag erre nyår.. ujuj, känns som om det bara var igår 2008 började, trotts allt massa roligt / dåligt som hänt under året ! ..

Men jag har inte sett om det blir något bra på TV nu under julveckan, för Grinchen gick ju idag, (den brukar alltid gå på julafton!) så jag lär väl luska ut det eftersom vi inte firar julafton förens på torsdag, så bortsett från mat så måste jag ju ha nått att göra på onsdag, eller hur?

Nej nu tror jag att jag ska gå och lägga mig, ska vara vid sjukstugan 11:00 imorn "bitti" men lär ju upp och ta meducinen så jag slipper ha ont ju.. Självklart, eller hur?

Nej nu ska jag dra mig, godnatt allesammans! ..

PS. fråga mig inte vad som hänt med min blogg, höll väll på att trixa och fixa så vart det nått fel som jag inte kunde rätta till hur mycket jag än tröck och knappade, så det får se ut såhär ett tag till! ..

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0