Sankta lucia..?

Heter det Sankta eller santa? .. Jag vet faktiskt inte!! ..
Jag ska iaf åka på Lucia idag!! .. Först ska jag ju till sjukstugan vid 15:40 sen så ska jag åka till Grängesberg med Elin och "MAMA" (Elins mamma som jag kallar MAMA för att alla heter typ samma hos dom!) och kolla på när Erik har lucia, gud vad kul det ska bli!! .. Men något som är mindre kul är att en av mina lampor i min lampa har gått sönder!! BUHU.. Och den som e riktad mot datorn dessutom, men men.. Inget att göra något åt mer än att byta den.. Senare, för den var inte så viktig belysning!! .. (Trotts att vi jobbat med belysning i skolan, ajjajj madde) men det blir nog iaf några bilder från Lucia!! ..
Och i helgen så kommer johan och Elin hit och vi ska baka pepparkakor, så ska Mathilda sova över! ..Det kommer bli fullt hus! .. Haha..

Nej nu tycker jag att klockan kan ta och snabba sig lite, ska snart ta diklofenak och alvedon, mamma sa att jag skulle ta det minst en timme innan, och då blir det en timme och 40 minuter! .. Mamma e i v-rås och shoppar, hoppas hon hittar vinröda sängkläder åt mig på IKEA! Vill ha!! .. Och pappa skulle nog till Borlänge, så morfar ska nog skjutsa mig till sjukan! Sen efter det så släpper den som nu kommer skjutsa mig av mig vid Elin och vi åker på en gång.. En hektisk dag från att gå från en lugn plugg dag till en ränna hit och dit dag.. Men jag kommer hinna med det!! .. Filmen jag ska se e på 1 49 h så den går snabbt att titta på !! ..

See you later, och då har jag förhoppningsvis bilder att visa! =D ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0