Vart är smärtan?

Sist så vaknade jag mitt i natten när bedövningen riktigt släppte och hade jätte ont!! Men inte inatt, jag har sovit jätte skönt! .. Och de känns konstigt! .. Men de kanske beror på den där smärtstillande som jag fick igår, det är bara att vänta och se om det gör ont när jag ska sluta med den... Annars blir det nog skolan på Tisdag & Onsdag nästa vecka! =) ..
Ont gör de när man sätter sig och reser sig, sen har jag riktigt ont i ryggen än.. Men de beror ju på att hon stack fel 2 ggr innan hon fick rätt så jag har blåmärke och såå..

Neeh,nu ska jag ta och göra nått.. vad vet jag inte för jag e inte berädd på att må såhär bra!! ..
Ujuj..

20 dagar till julafton!!
21 dagar till familjejulafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0