, sol och vårkänslor!

Ett litet tag sen man skrev här inne då! Men har haft full rulle på livet ! =)
Men nu sitter jag här hemma i sunnansjö vid köksbordet och ser på när Johan äter glass och Maja dregglar i hans knä! =) Såå söta =) .. Sen när johan hade ätit upp sin glass så gick maja iväg, sur över att hon inte fick något, det såg faktiskt ganska komiskt ut!
Nu har de ju öppnat COOP EXTRA uppe på lyviksberget i ludvika, så imorse tog jag och johan oss en liten promenad upp dit och kikade lite , resultatet var att alla som gick ut därifrån kom med stora fulla varuvagnar! Medans jag och Johan kom ut med en liten cola i handen =) men det var en trevlig och fin affär! =)
Vi har varit i Falun nu (för ett bra tag sen) och då sa hon att jag skulle få åka till Ludvika och operera mig , men de visste inte när jag skulle få komma och göra det , men det är lugna puckar för mig! =) På gympan ska vi ju spela bowling och det är inte så frustrerande, sen så ska vi spela rullstolsbasket, sen ksa jag bara gymma tills operationen är klar och allt har läkt! =)
Vad finns det mer att skriva? Hmm, jo att Johans bil kommit hem från lagningen, hahaha , och att min telefon även den har kommit hem från lagningen . Suck!
Och som sääkert halva sveriges befolkning märkt så är det sol och vårvärder till tusen ute! =) det regnade och snöade här om dagen, men det är sen längee borta! =)  Snart är det dags att ta fram moppen och ta sig en tur upp till julia och ta våran årliga *vår-glass*! =D Det är trevligt =D
Nej nu ska jag och Johan ta och masa oss in till TV:n och kolla om det finns något trevligt att glo på!

Puss och kram hejrrå =)

*Musik - nytt denna vecka*
Ken Ring - Kelian

Kommentarer
Postat av: ämmapämma

häjj Madde! Allt väl me dig? Du är glad för våren ser jag, vem är inte det.. skönt me soool! Jo, jag har slutat använda historia.blogg.se ja.. så är det. Nu är det bara Ivarssons som gäller.. Jag jobbar lite här o där =) På systembolaget och lite olika tv-jobb.. Hur går det i skolan då? Har du nå sommarjobb på g? Kramkram //Emma

2008-03-04 @ 23:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0