Heath Ledger

Inatt dog en av de bästa skådisarna :-/ Förstår inte varför det blivit så hett bland stjärnor att ta livet av sig genom att knarka? Det är ju bara synd att man förlorar såna bra skådisar, snart är det bara dom där som tror att dom är nå bra fast dom inte är det som kommer hamna på bioduken!!

Jaja, jag kan ju iaf säga att nuh har jag varit hemma HELA dagen! :-) Bara för att vi inte hade några lektioner idag :-P .. Och jag sitter och väntar på att Johanna ska ringa och berätta att mitt löshår har kommit !! Men det kommer nog imorgon! Jupp jupp, men men jag och mamma käkar ju GI mat nu, så när jag och pappa var vid farmor och farfar så var det snitzel, HEMGJORT potatismos och grönsaker, jag fick äta grönsaker och snitzel, suck! jag som älskar hemgjort mos ! :-O .. Men sånt är livet, vill man bli smal får man ge upp lite av det goda!

Nu i helgen så kommer Mathilda hit! Tessa ska på arvingarna, typ pansionärs band, men hon tycker om dom endå, så söt syster jag har!

Nej nu ska jag ta och dra mig till teven och titta på Brokeback mountain till minne av Heath Ledger!

Puss och kram!

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0