Ändrade planer?

Nu är det så att vi har fått hört att det ska regna i sthlm i helgen, så vi ändrade våra planer .. Ska åka till Västerås istället och shoppa!! :-D .. Och så ska vi kanske åka till Örebro, vi har inte bestämt oss än.. Men vi ska iaf skjuta upp grönan i vilket fall, kommer ett senare tillfälle får man hoppas! :-D .. Jag och Emma har setat och disskutera alla flytta hemifrpn presenter och vi kom på .. Nästa sommar är vårat SISTA sommarlov?! .. Sen så ere studenten sen e det det vuxna livet som väntar .. Herregud vad nära det blev helt plötsligt..

Men som tur e så ska jag iaf läsa vidare, ska bli Svenska & Engelska lärare för klasserna 7-9. Fast vet inte om jag ska göra det i Örebro eller Uppsala, det e de som är närmast, och vill inte komma för långt bort från familjen på en gång.. Har iaf insett att då måste det bli en flytt, eftersom jag tänker INTE pendla dit och hit hela dagarna!! .. Men men , får väll se.. Världen hinner ändra sig drastiskt på 2 år, så då kanske det finns i Falun eller ännu närmare! :-).. Men är dock lite sugen på Öre lr Upps för då får man känna sig lite vuxen och bo någon annan stans än hemma, men VET att jag kommer få otrolig hemlängtan och vara hemma varje helg.. Men men, får väll se hur det blir .. Som sagt var, det är 2 år kvar, jag kanske tillochmed hinner ändra åsikt, men lärar-yrke har jag velat ett tag.. Faktiskt, fast författare har hållt i längre kan jag lova er!!! .. Och någon dag, när ni går förbi en bokaffär så står min bok där, som "Bästa boken på svenska boklistan" :-D .. *Drömmer mig bort* .. Nej, nu ska jag dra av mig min VARMA SKÖNA tröjja och slänga mig i sängen och låta John Blund ta en liten truddilutt med mig, är helt SLUT efter dagen .. Imorn är det Emanuels tur att fylla år, kommer bli kul att vara på barnkalas igen! :-) .. Men men, får väll se hur man mår imorn, är verkligen helt slut, kroppen orkar inte någonting mer .. Har väll åkt på det där igen "Sovit för lite timmar sjukan" som jag får ibland, men jag har inte ont i magen? Så då kanske det inte är det .. Jaja, imorn ärre kalas sen erre soffan för hela slanten! :-D .. (Kommer antagligen dra soffan till datan och kika film) .. Men på Torsdag, då ska jag börja gå ut och gå, har jag bestämt (Om inte det fortfarande är svullet och ömmar där de opererade än då) .. Det är man ju lte lättad över, gruvade mig för att åka hela vägen till Stockholm med min röv, och ja Tessa.. Nu är det röven jag har ont i!! .. Typ 10cm åt varje håll från ärret/snittet eller vad man nu ska säga.. Hoppas bara att svullnaden och ömmandet hinner gå ner lite till Lördag iaf, annars blir det Alvedon! ;-) .. Längtar i vilket fall tills Lördagen! :-) ..

Sagens citat: "Eran släkt är så stor att den täcker halva mellan Sverige" /Sandra.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0