Bilder från igår:

Julia tog ju en del bilder igår på Felicia och Mathilda.. Har fått vantarna över några! ^^ ..
Ska ta mig i kragen någon dag och ta kort och lägga upp bilder på mina paket också som jag fick, men just nu så vet jag inte vad jag e i för sväng, men har feber och så rinner det blod och var.. Men men, vem vet vad de e ? Har ju runnit och varat länge.. Fast inte blött då, men det gör ju inte ont.. Kanske bara har feber, kännde mig lika hängig igår.. Jaja, får se hur det ser ut imorn, annars vet jag inte vad det kan vara ..

  
Felicia.
(Klicka på bilden för att göra den större.)

  
Mathilda.
(Klicka på bilden för att göra den större.)


Jaja, nu ska jag gå ner i soffan och kika film och sova en slurp innan jag trillar ihop här xP ..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Va söta dom är!^^



Ha en toppenbra dag imorron!:)

2008-07-10 @ 22:08:48
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0