Datorer..

Jag kunde inte somna. . Så jag har skrivit med Emma och Julia på msn istället.. nu är det så att min data lider av svåra "Surr-probs".. Den surrar oavbrutet, och det låter som om den ska rammla isär vilken minut som helst, den har låtit så i veckor.. men nu, för 5 minuter sen slutade den surra.. Vanligtvis så brukar den börja om efter 30 sekunder, men inte nu!! Är detta ett Hallejulia moment?.. Eller kommer jag att bli besviken av datan?? ..
Jag funderar, om den inte börjar surra igen, på att se Norbit, eller Creep igen :-P .. fast det lutar mer åt Norbit!!! ..
-hoppas,hoppas,hoppas den e tyst-

Jag skickade ett sms till Roger här om dagen, frågade om han kunde fixa Narnia 2 åt mig så jag slapp gå på bio (Lat jag vet) men han hittade den inte.. Men han sa att brorsan hade laddat ner den, så hoppas att han gjort det så man kan låna, vill så gärna se den filmen med tanke på att jag läst boken och den var bra! :-) ..

Jaja, imorn ärre iaf äppelpaj, och om nån har typ nån tvätt som behövs strykas så gör jag det frivilligt! :-D .. Så tråkigt har jag det om dagarna .. Kan ni tänka er? .. (Slår vad om att Tessa är den första att anmäla sin tvätt HAHA)..

Neeh, nu ska jag msn:a vidare med mina tjejjur, och förhoppningsvis så kommer John Blund och slänger lite tingeling-glitter i ögat på mig så jag somnar ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0