Ett Inlägg för Sandra Fryc

Jag måste bara skriva, att jag hyser stor respekt för dig, du har fått utstått mycket, och jag tycker synd om dig.. Men ändå så blir man glad när man läser din blogg när du skriver hur du kämpar emot och står på dig .. Det bevisar bara att de verkligen finns folk som inte skiter i vad som händer ikring en, utan gör något för att förbättra saker.. Hppas att allting löser sig, och att du får ett helt toppen liv, för det är du värd, utav det jag läst.
Lycka till Sandra Fryc (Vet ej om de e ditt efternamn eller nått men har förstått det som det?)
Jag kommer aldrig att sluta läsa din blogg iaf, det är ett som är säkert!! :-)

You go girl

Puss och kram från en trogen läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0