ey filmkväll.

Ny taktik, eftersom jag är lika "deckandes" trött som igår, så vet jag att när jag väll ligger där horrisontelt så kommer jag vara pigg som ett svin (MAHA) .. Så jag ska kika film istället hade jag tänkt mig! :-) .. Hade faktiskt stora planer på att rycka runt lite med sladdar och trycka igång min älskling film genom tiderna a la VHS.. Moulin Rouge.. Man ska inte säga skit om Can Can dansöser innan man sett denna filmen.. Känner hur hjärtat brister bara av att tänka på den, men då så kikade jag runt på alla mina "stammis-bloggar" och såg att en av dem skulle se på filmen "Från Andra Sidan/FRÁGILES" .. Den är också otroligt bra, och har ju trotts allt inte sett den på någon månad nu.. så vi får se om det blir DVD eller VHS .. Beror helt på om filmen är tillbakaspolad eller inte  .. (Latmasken kikar fram)
Imorn ärre min sista onyttiga dag, sen erre dags för joggingskorna att komma fram ur mörkret.. Nu ska jag ut och gå, varje dag.. NERFÖR grönsta backen ochg sen runt byn.. Fast det beror ju helt på svanken .. Isf så ska jag iaf sluta käka onyttigt (bortsett från när jag ska bort på Lördag, vill inte sitta med Sallad om de ska käka typ hamburgare, jag behöver ju inte ta med ost heller?)
Imorgon ska vi ringa och få tid till doktor, eftersom jag har feber igen på kvällningen och så sa mamma att det var som ett litet hål in.. + att det gör ont och hon sa att det var hårt runt ikring.. Så imorn så blirre väll en till sårodling, så får man vänta tills man får svar om jag måste käka de där ÄCKLIGA tabletterna igen ..


(MR; satine)


(Från andra sidan/FRÁGILES. Amy & Maggie.)

Haha, måste bara berätta.. Maja (Min katt) är nog den mest petigaste i hela universum!!! Hon har en "dubbel-matskål" två skålar i samma bytta, som hon har vatten i båda.. Sen har hon separat skål med mat, och det var slut i vatten i den ena skålen men den andra var full med vatten. ändra upp till kanten!! Men hon satt där och jamade och skulle ha vatten i den som var tom.. Bortskämda katt, hon får väl ta de vattnet som står där, jag kikade och det var kallt .. så det e heller inte ljummet eller varmt .. Så hon får nöjja sig med det tills imorn .. så det så!! ..

Nej nu ska jag sova så jag kanske e pigg när jag väl vaknar imorn vid 10 tiden som vanligt.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0