Fy Fabian ..

Nu är jag i stan, hos Johan och Johanna och ska bo här tills fredag.
Gud vad nervös jag kommer vara imorn bitti när jag ska låsa, det är då tankarna kommer "Låste jag dörren?" Eller "Gav jag katterna mat?" osv. Men men, är iaf hemma 08.45 då åker mamma och hämtar mig så käkar vi frulle hemma, sen tar jag moppen till Jobbet.. Som vanligt .. så att jag hinner hem på lunchen..

& det var otroligt roligt att vara vid Hilding och kika, hon var så glad, fast trött.. Sen kom ju Flisan så då blev det väll mer roligt att kika på hur de beteede sig! :-) ..

Men nu ska jag & johan kika film, och ha det allmänt mysigt och kolla om vi skulle fungera i egen lägenhet!? *Skrattar*

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0