it's a sunny day.. For medicin..

God morgon allihopa! :-D .. Idag vaknade jag vid en nio tiden av att pappa väckte mig, gick ner och käkade frulle sen var jag ute en sväng i solen.. Vid fem i tio åkte vi ner till doktorn, ficktid där, därför han väckte mig så tidigt.. Väl där nere fick vi vänta i ca 10 minuter innan de hämtade oss, då tog de stick i fingret (buhu) för att kolla om jag hade infektion.. Vi fick gå in i ett annat rum så kom det in en doktor, hon sa att jag hade infektion och ville att jag skulle börja med äckel-pillerna igen, men då sa pappsen att jag blev dålig utav dem.. Så jag fick någon annan, som är starkare och som jag bara får ta 2 ggr om dagen.. Lila kappslar :-D .. ska ta det i 14 dagar, och om vi ser att det inte hjälper skulle vi åka ner igen, förhoppningsvis skulle det ge sig med denna medicin och läka ihop innan jag slutat med den -hoppas- så nu är det bara att vänta och se! :-) ..

För tillfället sitter och jag laddar ner Adobe Illustrator, jag vet, man får inte ladda ner, men en tjej tipsade mig om att jag skulle göra Felix i det .. Och när jag väl tänker efter, så vore de ingen dum idé.. Har ju trotts allt aldrig tänk på hur han ser ut, ska nog ta fram papprerna och bläddra igenom och försöka hitta någonting som påminner om honom!! .. Föresten, någon som kan hjälpa mig att förstå mig på Adobe Illustrator? ;-) .. Nejdå, fr väll söka på Google och kika vad ma hittar :-D ..



För er som inte fattar franska så ska dessa paret välja ut sin läkare. Tanten kikar på en 30årig kille som heter Steeve & som har muskler, och gubben kikar på en tjej som är 26 år & har bra kropp och heter Amanda.. Lite rolig faktiskt xP ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0