Köttgryta.

Jag är faktiskt inte så förtjust i kött och köttgryta och att äta grillat kött osv. jag vet inte varför men det går emot när jag äter det.. Får jag en seg bit i munnen är det kört, då äter jag inte upp.. Menidag fick jag och pappa köttgryta av mormor och den var faktiskt jätte god!! :-D .. Åt upp allting på tallriken, mumms.. Så tack mormor för maten! ;-) ..
Å så klart fick även doggarna sin del av käket! :-) .. Jag ska ha schäfer om jag skaffar hus i framtiden! :-D ..




Så gulliga våra pälsbollar! :-) .. Bortstt från när dom är dryga så man bara vill slänga ut dem, men men .. De e ju familjemedlemmar lika mycket som min Maja är så man får ta smällarna ibland! ^^ ..
Tex att Maja jamar hela nätterna och väcker en klockan 6 på morgonen när det e helg ;-) .. Men trots det kan jag inte sova utan hon, är så tomt i sängen isf!! min lilla Majsing! :-D ..

Nu hände det någonting me min text, jag får inte bort fetstilen, hmm ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0