Madelene.

Japp, idag är det min namnsdag! :-) .. (Även fast de stavar Madeleine i almernackan så heter jag MADELENE) ..
Nyss kommit hem från Sandra och Andreas, alltid lika kul att vara där!! :-) .. Även fast det måste vara lite tröttsamt för de att jag är där iaf 4 gånger i veckan, men det är så kul att vara där! :-) .. Finns alltid något som är på gång, Sandra bakar.. Pojkarna kikar film, osv osv .. Därför är jag mycket där! :-) .. Och för att det e så otroligt roligt :-D .. Ibland kan man få höra massa grejjer som man skrattar i evigheter åt!! :-)

Funderade på att åka dit imorn efter jobbet, men ska snacka med min Mr Sunshine och fråga om han kanske vill hämta mig imorn så jag kan ta en tripp på stan imorn.. Eftersom jag får Leilas bakbok "A piece of cake" imorn (förhoppningsvis) så lär jag ju skaffa iaf 2 nya bakformer! :-) .. Sen kika om jag hittar något för det där present kortet jag fick av Tessa! :-D .. Och leta present till Hilding som fyller 1 år i helgen :-D .. Ujuj, de är mycket på G nu.. :-)

Längtar tills nästa Fredag 1/8 då jag jobbat klart, så man slipper denna skiten, men men.. Nån måste väll göra detta åxå? ..

Nej ni, nu ska jag kika klart de jag ska sen så ska jag krypa till kojs..

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0