Mat & Film?

Hejhej, kom precis hem från Andreas, han ringde och frågade om jag kunde vara barnvakt för han skulle iväg med bilen.. Klart jag kunde.. Så jag har varit barnvakt de senaste timmarna, Och jag städa Flisans rum när hon tittade på Nalle Puh, och så fixade jag disken där .. När pojkarna kollade på Bionicle -ljusets mask. Jag kan ju den där Puh-Filmen uitantill, och trotts att de bara bor ca 5 minuter härifrån, så höll jag på att frysa ihjäl på vägen hem, regnar ju så mycket ..

Jaja, nu sitter jag iaf och äter, ungstekt falukorv och hemgjort mos, så gott!! :-D ..
Funderar på att klicka på Törnrosa nu, men någonting säger mig att mamma och pappa snart ropar och säger åt mig att fixa diskmaskinen.. Men det kommer inte jag orka, efter ca 4 timmar som barnvakt så är jag slut!!!! ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0