Ny design..

Ahh då var det dags för en ny design IGEN .. Fast denna fick lite färgskiftningar gällande texten, men så går det när man endast har Paint att jobba med .. Nej nu tror jag att jag ska gå å kika film eller nått ...
Föresten, min dator låter inte som en hel elefant nåmer, tror att det var för att det satt en skiva i den så den laddade hela tiden :-O .. Hoppas iaf tt ni kan stå ut med denna design ett tag till, för det kan jag ! :-) .. Dessutom har jag fixat en nu "namnskylt", lite gulligt om jag får säga det själv.. För trotts allt, så lämnar jag ett litet avtryck i min blogg varje gång jag skriver!! .. Haha..

På tal om namnskylt, jag ställde mappen med alla jobb-papper bredvid kylen efter det där mötet, och nu är den borta!!! Jag slår den som flytta/slängt/rört den!! .. Mamma säger att den står där, för hon har då inte rört den.. Men det han man ju hört förr ..

Nej, nu ä det tack och go natt.


Kommentarer
Postat av: Carro

Såg din kommentar i Kenzas blogg, var bara tvungen att säga; hon tjänar hur många tusen som helst i månaden så är inte så konstigt att hon har råd med allt ;)

Men vem skulle inte vilja tjäna så mycket som henne? ;D

2008-07-06 @ 23:15:48
URL: http://lookinsideyourself.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Jag var yngre, jag hade ingen ekonomi alls och jag var inte redo. Ändå har jag klarat mig galant, jag har en frisk tjej på fyra år trots allt.

2008-07-06 @ 23:21:23
URL: http://fryc.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack :)

Hur man kan tjäna pengar på sin blogg är att bli medlem på sidor som tex; affilator, som är en av dem största sidorna när det gäller att tjäna pengar.

Sedan har hon en såpass stor blogg så hon har säkert en massa sponsorer också.

2008-07-06 @ 23:21:47
URL: http://lookinsideyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0