Play, play like it's your first time..

Jag har funderat länge på att ta upp gitarren och fortsätta spela som förr, men de låtar jag kan har så otroligt många minnen, så man blir bara att tänka på dem istället för att man spelar.. Tex. en låt, den spelade jag för David innan han dog, den låten spelar jag jämt på hans "döds-dag" och födelsedag osv osv.. Och andra är så sega och tröga, vill ha nya lätta låtar, gjort egna men glömt rytmen .. Neh, nu ska jag ta tummen ur och verkligen försöka hitta någonting att göra med min fritid, annat än att sitta framför denna dumburken från jag vaknar till mitt i nätterna, det börjar tära på mina krafter.. Så början man jobba imorn så då måste man ju faktiskt vända rätt dygnet igen .. Blää ..


(Foto/Redigering: Jag)


Maha, har gjort en lista på vad jag ska köpa hem från IKEA på lördag :-D .. Det blåa fältet finns det en hemlis bakom som jag ska köpa till Hilding i födelsedagspresent! :-D ..



(Bilder: IKEA , Kollage; Jag, Redigering; Jag.)


Nej, nu ska jag ta det lite lugnt ;-) ... Försöka lära mig Adobe Illustrator ;-) ..

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0