Skryt..

hejhej, jag kommer just ut från en blogg som en människa setat och skrivit en massa historier om sitt liv, en sån tjej som inte riktigt vill leva mer.. Men jag förstår inte hur man kan skriva "Hej jag har blivit våldtagen, nu ska jag gå och dö.", det är mer ett rop på uppmärksamhet, jag tycker inte synd om hon .. inte ett dugg.. Endast för att hon försöker skryta om saker som egentligen inte kanske hänt, bara det att hon vilkl att folk ska tycka synd om hon.. Om det hade varit jag , så hade jag inte skrivit det och haft bilder på mig och bekräftat vem jag var.. Jag hade skämt så otroligt mycket att jag inte ens kunnat sagt det till en kurator.. Men men, vi människor är ju olika .. Synd bara att det finns folk som sitter och gottar sig i att andra person mår dåligt tack vare en ..

Jag och Emma sitter fortfarande och Msn;ar, och min dator är fortfarande tyst, första gången på länge jag hört min pappa gått och lagt sig utan att han klagat på min dators oväsen.. Den låter så bra att jag inte ens vill stänga av den, då kommer den tjuta när jag startar den igen.. Och det känner jag inte så otroligt mycket för att höra .. Nej, jag tror den får stå på! :-) .. Dessutom är det lite kyligt i mitt rum, och jag har inte fönstret öppet heller ..

Klockan är nu 00:13, det betyder... IMORGON FYLLER JAG ÅR!!! .. Kommer bli kul att få baka och dona imorn... Inte ofta jag brukar se fram emot att göra tårta osv... Jag måste vara sjuk eller något :-P .. Föresten så blir det en Rosa tårta i år igen, de fanns ingen karamellfärg på ICA .. Bara pyntgel, grön.. Sen fanns det heller inte strössel.. Kommer bli en otroligt tråkig tårta .. Det vet jag .. Förra året såg min tårta ut såhär:



johanna skrev det där på den, men jag gjorde den rosa och resten... Kommer nog bli någonting liknande, med sånna blommor igen .. Fast den ser heller inte fel ut, ville bara ha annan färg på tårtan that's all.. Jaja, får ta det man har.. Kul att åka på kalas på Onsdag iaf, Nanne fyller ju år.. Då blir det också tårta och sånt, så min behöver inte vara så speciell, eftersom han fyller 6 år :-) .. Kommer bli kul iaf!! ... Längtar tills imorn!! :-D ..

Haha undra hur många inlägg fler jag hinner göra innan jag drar till sängen?

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så fin tårta

2008-07-07 @ 15:36:34
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0