Törnrosa..

Jag funderar starkt på att titta på Törnrosa, det är sååå kul när hon grönisen säger "En tsk, vad är en tsk?" och så kommer Magdalena : "'En TECJED" (Tesked) .. Det är såååååå roligt :-D .. Jag tror jag skippar äppelpajen ikväll med .. Hehe var ju borta vid Sandra och Andreas igår, då så pratade vi om att jag skulle ha kalas, då sa Theo:
"Kom ihåg att göra nått åt mig också.." Sen så gav han en sur blick över det, lilla lilla Theo som inte äter tårta!! .. Ujjujj, så roliga de små kan vara ibland! :-) ..

Idag har jag ganska stor idétorka, säkert för att jag skrev så många inlägg igår .. Aja får väll se om jag hittar någonting att blogga om senare på dagen...
Kom ihåg att kika ett inlägg ner, och tipsa om en film! :-D

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: polina

va?? de kan man inte troo! vars hittade du ett sådant coolt teckensnitt? :D

2008-07-07 @ 10:27:08
URL: http://pollelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0