- i love it!

Mm,  ryser av kärlek .. Ladder 49 .. Omg, kommer ihåg första gången jag såg den, oförglömligt ögonblick .. När jag och Julia satt hemma hos hennes pappa framför datorn och såg på den .. När det var som allra sorgligast, så öppnade hennes bror dörren, vilken syn! Två trettonåringar som sitter och storbölar framför en dataskärm, han och hans kompis skrattade åt oss .. Kan ju påpeka att jag än gråter till denna film, även fast jag sett den MINST 200 ggr .. Har spelat sönder 2 st Ladder 49 skivor .. Hemskt igentligen att man spelar sönder sin favvo film, men det betyder ju att den är väldigt uppskattad.. Så ehm, ni som är i min släkt som läser detta, JAG VILL HA LADDER 49 I FÖDELSEDAGSPRESENT :-) ..


Ohhh, kärlek!!!!      Robbie Robertson - Shine Your Light


NEJ tillbaka till verkligheten, städar lite halft, men måste sätta fart nu .. Ska ju in till stan, vet inte riktigt hur det blir med denna "Klass-fest" .. Men jag ska iaf in till Emma och Emmis, bara det att jag har lite problem att ta mig hem igen .. Mamma kunde om det var nödvändigt, men känns så dumt att hon jobbar från sju imorn bitti .. Vill inte hålla hon öppe så länge..  Får väl se hur det blir, tänkte fråga syrran , men hon brukar ju oftast säga nej ;-). . Sover väll när jag ska hem, eller nått ..

Jaja, nån annan som har en bra lösning? (Går inga natt-bussar)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Tessa

OFTAST SÄGA NEJ????

Du frågar ju ALDRIG....

(fast idag orkar jag inte) fniss

2008-06-11 @ 20:44:32
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0