före 12 på dagen..

Vaknade kring, hmm.. Halv tio av att mamma dammsög hela huset, sen så höll jag på att slummra om, då vaknar man av att opera-sångaren Felicia är trött, blääää .. Man kunde ju iaf få sova en timme till  ? .. Jag snoozade iaf :-).. jah nu ere inte långt kvar till Ludvika-festen drar igång, men jag måste prioritera, på torsdag är det BWO, men är dom värda 20:- ? xD .. Neee, tror inte de .. Men får se hur de blir! :-) .. Ska iaf på PAIN, Brolle, Tobbe Trollkarl, Frida och Pumpbolaget :-P .. Om Emma får bestämma! ^^ .. Menmen, får se hur det artar sig.. Föresten så är det bara TVÅ VECKOR KVAR IDAG tills jag är 17 år! :-D .. Och veckan efter det, börjar jag jobba :-P .. Jobbar halv tio/elva till fyra :-) .. Ganska soft! ^^ .. Sen slutar jag fredag den 1 augusti, och den andra aug. ska jag till Sandra och Andreas för de har födelsedagsfest för sig :-) .. Andreas fyllde ju 30 och sandra fyller 25 så! ^^ .. Det ska bli trevligt :-) ..

Jaja, men nu ska jag åter gå till att vara slö och grinig ! ^^ ..

Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0