Fredag , glass .

Goooood middag, vaknade typ kring åtta imorse av att Mamma var uppe och hämtade Hilda, sen kunde jag inte somna för jag hörde Hilda skratta hela tiden .. (Jobbigt klockan åtta på morgonen) med det gick jag upp..

Sen kring nio tiden ringde jag och växte Julia, ville hitta på något .. Men hon var i Blge .. Skulle inte komma hem förens vid sju tiden ikväll, dumma Julia ..

Jaa, nu är mammsen nere vid sjön med hundarna och badar dem, Hilda är med mamma, roligare för hon att åka vagn än att sitta inne på golvet tycker jag! :-) .. Imorn så ska jag vara barnvakt åt Hilda!! :-D .. Då ska jag stoppa i hon i vagnen och så ska vi bort till Sandra och Andreas! :-) .. Fast vi måste ju vara hemma FÖRE halv åtta, för då ska hon sussa, min lilla prinsessa ! :-) ..

Sitter och glor på Sex And The City, och pratar med Johan! :-) .. Min nykläckta Student! :-)

Nej, nu ska jag göra nå kul..


Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Daniella

Fin design :)

2008-06-07 @ 13:53:29
URL: http://daniellaz.blogg.se/
Postat av: sandra - sjfashion modebloggen

hej hej fin blogg =)

2008-06-07 @ 15:15:26
URL: http://www.sjfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0