Gossip Girl

För första gången så har jag sett serien Gossip Girl som alla pratar om.. Och jag fastnade för den, TYVÄRR så var det säsongsavslutning för det idag .. Antar att jag får köpa boken eller ladda hem serien för att fatta vad som egentligen hände ikväll :-P .. Jag som verkligen velat se de, och när man väll passar in tiden så slutar det .. ÅHHH .. DH e slut, GG är slut.. Grey's har jag inte tittat på på evigheter.. Finns inget på Tvn mer ..  Jaja, fålla se hur det blir med omgivningen, nu ska jag iaf lägga mig och titta på Moulin Rouge, och läsa min favvo bok! ^^ ..



Hoppas att alla haft en UNDERBAR dag idag! ^^ ..

DET ÄR MOULIN ROUGE PÅ KANAL 3 JUST NU!!!!!!

Puss och kram
Från en uttråkad ung dam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0